Mijn 1e week in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu Mijn 1e week in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu

Mijn 1e week in Mallorca

Door: Dientje Sluis

Blijf op de hoogte en volg

22 April 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

22 april 2017 stapte ik op het vliegtuig op naar een avontuur. Wist niet wat me te wachten stond. Na een paar uur reizen kwam ik eindelijk aan bij mijn besteming. i.v.m. school kon ik niet eerder komen om deel te nemen aan de training weken die 3 weken duurde. Dus heb ik de laatste week deelgenomen. Tijdens deze week is me maar echt 1 dingt echt opgevallen. De werk tijden in Spanje. Hier doen ze aan siësta. Dat houd in dat je bijv. 10:00 tot 13:00 werkt en een pauze hebt van 2uur en om 15:00 weer begint met werken. Mijn eerste week in Mallorca was een erg leerzame tijd ze hebben me de kleine kneepjes geleerd hoe je een goede entertainer kunt worden. Tijden deze week heb ik ook geweldige mensen leren kennen. Aan het einde van de week kreeg iedereen te horen naar welke hotel hij/zij te werk zal gaan. En mijn hotel was Hotel Sur Menorca dit betekende dus dat ik weer het vliegtuig moest pakken om naar Menorca toe te vliegen gelukkig hoede ik het dit keer niet alleen te doen. Samen met Luis gingen ik het avontuur weer aan in een andere omgeving.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2017

Back in Mallorca

01 Juli 2017

1 maand in Menorca

15 Juni 2017

Laatste hotel

01 Juni 2017

Mijn 1e week in Menorca

22 April 2017

Mijn 1e week in Mallorca

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 4593

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: