Mijn 1e week in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu Mijn 1e week in Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu

Mijn 1e week in Mallorca

Door: Dientje Sluis

22 April 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

22 april 2017 stapte ik op het vliegtuig op naar een avontuur. Wist niet wat me te wachten stond. Na een paar uur reizen kwam ik eindelijk aan bij mijn besteming. i.v.m. school kon ik niet eerder komen om deel te nemen aan de training weken die 3 weken duurde. Dus heb ik de laatste week deelgenomen. Tijdens deze week is me maar echt 1 dingt echt opgevallen. De werk tijden in Spanje. Hier doen ze aan siësta. Dat houd in dat je bijv. 10:00 tot 13:00 werkt en een pauze hebt van 2uur en om 15:00 weer begint met werken. Mijn eerste week in Mallorca was een erg leerzame tijd ze hebben me de kleine kneepjes geleerd hoe je een goede entertainer kunt worden. Tijden deze week heb ik ook geweldige mensen leren kennen. Aan het einde van de week kreeg iedereen te horen naar welke hotel hij/zij te werk zal gaan. En mijn hotel was Hotel Sur Menorca dit betekende dus dat ik weer het vliegtuig moest pakken om naar Menorca toe te vliegen gelukkig hoede ik het dit keer niet alleen te doen. Samen met Luis gingen ik het avontuur weer aan in een andere omgeving.