Mijn 1e week in Menorca - Reisverslag uit Punta Prima, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu Mijn 1e week in Menorca - Reisverslag uit Punta Prima, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu

Mijn 1e week in Menorca

Door: Dientje Sluis

01 Juni 2017 | Spanje, Punta Prima

1e week in Menorca
Aangekomen in Menorca werden we opgehaald door onze areamanager. Hij bracht ons naar onze bestemming toe. Aangekomen in het hotel kregen we een kleine rondleiding werden er een paar dingen uitgelegd bijv. waar we verbleven ect. En werd ik voorgesteld aan een van mijn collega’s Raya toevallig was Raya ook Nederlands wat superfijn was. Mijn eerste indruk van het hotel was waar ben ik aan begonnen wat kan ik verwachten wat verwachten ze van mij. Ik was heel erg benieuwd want, in de training weken kreeg ik wel de richtlijnen maar werd nooit in het diepe gegooid. Maar goed na de rondleiding konden we onze spullen in onze appartement zetten. En konden we gelijk beginnen met werken het was meer sorteer weken zodat we konden zien wat we hadden en wat we niet hadden zodat we het konden bestellen. Zo gingen een paar dagen voorbij we begonnen alles langzaam op te bouwen het werk te verdelen. We waren namelijk maar met 5 personen wat als weinig is voor 1 entertainment team. Maar het was wel te doen.