Back in Mallorca - Reisverslag uit Playa de Muro, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu Back in Mallorca - Reisverslag uit Playa de Muro, Spanje van Dientjeinmallorca - WaarBenJij.nu

Back in Mallorca

Door: Dientje Sluis

01 Juli 2017 | Spanje, Playa de Muro

Eindelijk aangekomen op mijn bestemming Valentine de muro hotel. Kreeg gelijk een rondleiding van Melissa. Ze liet zien waar ik sliep waar ik kon ontbijten en avond kon eten. Melissa is de entertainer die werkzaam is in Valentine de muro. Ze vertelde dat ze hier alleen werkte als kids entertainer. Ook vertelde ze dat zij op vakantie ging voor 2 weken en dat was de reden waarom ik hier was. Wat ook veranderede voor mij was mijn area director het was geen Arturo meer maar Ineke. Ineke was mijn contactpersoon als ik vragen had. Melissa vertelde dat ze zondag zou vertrekken en dat maandag mijn eerste officiële werk dag was. Dus had gelukkig zaterdag nog om goed mee te kijken met Melissa. Nou zo kwam zondag en vertrok Melissa. Iedere zondag had ik vrij dus ging ik me beter oriënteren in het gebied waar ik ben. Ging op zoek naar een supermarkt en leuke tentjes waar je kunt terrassen. Zo ging me zondag voorbij. Maandag was mijn officiële werkdag. Ik deed gewoon wat er van me gevraagd werd. Kidsclub openen om 10 uur en de kinderen opvangen en vermaken. Al was het best wel rustig omdat, het hotel niet echt kamers had maar bungalows hierdoor gingen de gasten meer op avontuur uit dan in het hotel blijven. En zo gingen de 2 weken rustig voorbij. Einde van de laatste week kreeg ik pas te horen naar welke hotel ik ging. Zondag werd ik opgebeld door mijn areadirector dat ze me maandag kwam ophalen om naar Club del Sol te gaan.